سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر المقالة 12

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر المقالة 12   الإثنين مارس 14, 2011 9:29 am

اصدقئى الاعزاء انا اسف كنت تعبان لان فى برد منتشر من فترة وغالبا وهو من اسىا فحلوا بالكم لانة بيكون بدرجة حرارة عالية المهم عليكم بحاجات سخنة كثيرة جدا وسبروسين 250 كل 12 ساعة وبيرال 3مرات هو دة اللى قومنى بسرعة والدكتور قال لاتحاف مش خنازىرى يشرفنى انك اول واحد ترد على المقالة ال 11 وانا نفسى اكتب فى كل موضوع على حدى لكن انتم اصبحتم الجروب بتاعى هنا وتبعونى هنا وساكتب هنا بدل ماتلف وراى بس المهم توزع المقالات على اكبر قدر ممكن الاخ العزيز عاوزنى اكتب فى الفن عنية انا محضر مقالة وساكتبها لك فى اول فرصة الاخت توتا انا اسف واللة للمرض والاخ ابوحفيظة تابع اليوم وبكرر اسفى الاخ العزيز سيف الاسلام انا بحب الاسم دة جدا لكن دلوقتى عامل معاك اية الاسم فى هدة الظروف وعلى فكرة انت تعلم ان الاعلام اغلبيتة منافق واللى عاوز يعرف الحقيقة هيعرف وانت تعلم ذالك شكرا لاهتمامك بالمقالة بس انت بدات من التاسعة عاوزك تقرا من الاول علشان يهمنى رايك وارجوا انتشار المقالات فى الدنيا كلها لاننى عاوز اكبر قدر ممكن يقرئها لان انا فجئت يوم السنت الاستاذ عمر حالد فى التلفزيون قال انهم هيقوموا بحملة من اجل الامية انا قلت اكيد هو بيقرا الموقع بتعنا لان كما تعلموا انا اول واحد قلت لكم هذا الموضوع واكيد انتم بتنشروا المقالات فى كل المواقع وهو قرائة بس انا حاس ان انا وانتم السبب ويارب يكون خير بالنسبة النهاردة هقول لكم حاجة مهمة لازم تعرفوا ان ثورة الشباب الجميلة غيرت موازين العالم فمثلا اسرائيل حزينة جدا لان كل حسابتها اتغيرت لان مصالحها كانت مع النظام البائن الفاسد العملاء لانهم كانوا يفعلوا كيفما بشائون مهم وايضا امريكا مش عرفة اية اللى هيحصل الان مع النظام الجديد وفى مجلة فى امريكا كتبت لالاسف ان مصر اقل من ان تكون خادمة لامريكا باللة عليكم شفتوا الكلام الوقح لكن هما ملهمش ذنب الذنب على العملاء الخونة اللى معندهمش زة من الكرامة دول للمرة المليون لازم يتحكموا بالخيانة العظمة وفى ميدان عام والمنتفعين تبعهم والوزاء وبعض رجال الاعمال الذين كل يوم يذهبوا امريكا وجين منها وبس شطرين يقولوا حليف استرطيجى لعم بلا غم وقلة قيمة بس فلحين رجال الاعمال يسرقوا وينهبوا الشعب ويصرفوا على الرقصىن والفنانين وعلى شهوتهم ونزوتهم الخاصة ياسيدى اصرف كيفما شاء بس من فلوسك الخاصة مش من الرقة ومن دم الشعب الغلبان دة السهرة او الشهوة الواحدة تبنى مستقبل جيل باكملة بس لالاسف هما نسوا ربنا ورنا تركهم فى عماهم وايضا بالنسبة للتضليل فى الاخبار طبعا المذيع هو الصحفى هم السؤل عن قطاع الاخبار هو هو هو هو ازاى لازم الواحد عندة شغلة واحدة فقط بس يسد عليها ازاى يكفى على مائة حاجة حتى يعطى فرصة لغيرة يشتغل ويطلع افكارة بس تقول لمين عرفتوا لية البلد كانت لازم تقع علشان بنعتمد على الفرد الواحد ولا نرة الا من فكرة هو لوحدة ولالاسف هو فكرة ضيق مثل خرم ...انفة ومثلا انتخبات مجلس الشعب اللى فاتت اللى كلها تزوير كما تعلموا طبعا الاستاذ احمد عز وهو ولا عز ولاحاجة دة فقر وادمة نحس على الشعب وكانوا العائلة المالكة اسف عائلة ال مبارل السابقة فرحانة بية قوى المهم صرف على الانتخابات كما شاء وببزخ وفرط فى يدة قوي وبعد كدة الحديد الطن زاد 3 الاف جنية شفتوا الحداقة والفهلوة واهة كلة من الشعب واللى مش عجبة كان عارف مصيرة اية لازم نضع ايدينا حتى على الطائرات دلوقتى او ناخذ منهم فلوس باى طريقة علشان العجز اللى موجود فى البلد دلوقتى وبعدين نتحاسب بعدين علشان البلد تقف على رجلها تانى لان هما من مصلحتهم البلد تكون كدة وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفراشة
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الإثنين مارس 14, 2011 12:32 pm

المنتدى نور يا فهد وخللى بالك من صحتك اليومين دول عموما متابعه معاك
الباشا
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الإثنين مارس 14, 2011 2:49 pm

إية حكايتك يا فهد أفندى إنت بترحب بالناس كلها و مهتم بيهم هو البشوات خلاص راحت عليهم و لا إية ؟ عموما حمد إلله على السلامة و شفاك الله و عفاك يا راجل يا ثورجى
الزعيم
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الإثنين مارس 14, 2011 4:47 pm

اهلا بيك يا فهد و شكرا على وصفات الدواء
عاوز أخد رئيك فى موضوع خروج أحمد عز من السجن مع دفع مليار جنية لحفظ التحقيق معه و عدم ملاحقتة جنائيا
nancy
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الثلاثاء مارس 15, 2011 12:00 am

طبعا يا فهد أنا ملاحظة إن مقالاتك منتشرة جدا و تقابل بإستحسان قوى و نحن نعتبرك هنا فى المنتدى صوتنا و لا أستبعد أن يكون أحد نشر مقالة لك فى صفحة صناع الحياة للدكتور عمرو خالد
حماقى
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الثلاثاء مارس 15, 2011 3:07 am

فعلا يا فهد كلام الزعيم إية رئيك فية ؟ هل فعلا تؤيد خروج الفاسدين من السجون و يدفعوا غرامات لإنعاش إقتصاد البلد الخربان و لا تؤيد إستمرار حبسهم ؟
ramy
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الثلاثاء مارس 15, 2011 4:55 am

معقولة يا فهد كم الفساد و السرقة دية يعنى لو الفلوس دية كلها بتنصرف على الشعب مكانش حيبقى فى حد فى مصر فقير affraid
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 12   الثلاثاء مارس 15, 2011 7:33 am

حمدالله على السلامة يا حبيب الملايين أهديلك باقة ورد و نصيحة منى متزعلش منك الباشا علشان هو ناوى يبلغ الحكمدار

الماسة للربح من ألأنترنت

تعليم جيتار - كلام أغانى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sphinx.forums.fm

من اجل مصر المقالة 12

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1