سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر المقالة 13

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 10:18 am

ااصدقئى الاعزاء اولا لااحب ازعل احد ابدا منى الباشا دة حنيبى وبحب الرد بتاعة جدا بس انا قلت انتظر شوية لان لقب الباشا دة غتلى بس الزمن اللى فات بوظ الالقاب خالص لكن انت حنيبى بالنسبة للزعيم انت طيب قوى وكل من عاوز الرد بالنسبة لمليار جنية فقط انت عارف ثروتة قد اية لا هو ياخذ المليار وحلال علية ويعطينا باقى ثروتة وبعدين هو اول مادخل البزنيس كان يملك كام انا لااعرف لكن اتحدى اذا كان يملك شئ الفلوس دة كلها من الغلابة ومن دم الشعب وبعدين هو وغيرة جمال مبارك وعلاء كانوا يملكوا كام ولا احد كان معة مليم احمر الناس دة لازم تتحاكم فى ميدان التحرير واللة واللة انا كنت بقول كدة قبل المظاهرة وكنت بقول دول لازم يتعلقوا فى الميدان احد لما الغربان ياكلهم واذا كنا خسرنا مديا وفلوس الان فكسبنا مكسب اهم وهو المكسب القومى والحب بيننا رجع تانى وبلنسبة للفلوس جاية جاية لاتقلقوا هى عايزة شوية وقت وبعدين انتم نسيتوا قبل الثورة الحياة كانت ازاى كانت زفت والكل متعصب ومتنرفز بس شوية صبر وبعدين فى حاجة مهمة يجبنتكلم فيها الوجوة اللى بتظهر علينا فى التلفزيون مش كفاية وحرام عليهم مثل لميس الحديدى مثلا وشوفوا بتاخذ كام وخيرى رمضان كريم وتامر امين ولا الضالين وعبد اللطيف المناوى وبعدين المناوي مش كغاية علية رئيس قطاع الاخبار اللى مخليها زى الزفت كمان يطلع بطلعتة الباهية ويعمل برنامج كفاية حاجة واحدة والاحسن يمشى خالص وذالك افضل ويترك غيرة وبعدين فين الشباب الجميل لازم تغير وهو شباب زى الفل وايضا صغير فى السن وكان زمان المذيع لايذيد عن ثلاثون عام او خمسة وثلاثون عام ولازم يطلع جيل جديد بقى ولا هى تكية وعزبة خلاص العصر دة انتهى اللة يكون فى عون اللواء طارق مهدى اللى ماسك الان التلفزيون اسف عزبة التلفزيون لان كل واحد يعدى من امام التلفزيون اةيقول صباح الخير اصبح برنامج جميل وشوية دىكور ثم يقبض الملايين وبعدين مش خيرى ايام الثورة قال العالم العربى بيتلعب بية النهاردة وكان عيد الشرطة النهاردة مش عايزين ندنس هذا اليوم ثم تامر فجاءة قال حصل دخول شحصيات مختلفة البداية كانت صلوات الجماعة دة مين اللى دخل وبدا المسالة تبقى فى اشتباك مع الشرطة ثم خيرى يقول مشككا فى الثورة قال كنا فرحنين وكانت بداية حلوة لهذا الشعب الجميل هذا قيل بالحرف الواحد والتسجيل موجود طبعا شعب جميل لو مكانش جميل كنتم تاخذوا المرتبات دة منين ثم قال دخلت اجندات خاصة والمسالة فيها لعب اكثر مما تتخيلوا وفيها دخلاء وانقلاب وفوضى من افغنستان ومنلا وغيرها وممكن ترجعوا للحلقة تانى والاغرب والاهم بعد الثورة قرا لنا الاستاذ تامر الفاتحة على الشهداء وتحدث عن الفساد للنظام السابق هو والاخ الجليل خيرى وبعد كدة فى حلقة بعدها تامر يجيب واحدة على التليفون وهات يامدح وشكر وهى ماصدقت كلمتة ياعينى بقلها اكثر من شهرين بتحول تتكلم ومش عارفة وشوف الصدف عرفت بعون اللة تتكلم معة وهات يامدح والاستاذ تامر قال لها ياعينى حيائ لايمكنة ان يسمع اكثر من كدة والحمداللة السكة قفلت شوفتوا الجمال شفتوا النفاق ثم بعد كدة الاستاذ خيرى يقول انا متنازل عن جزء من المرتب نظرا للظروف اللى بتمر بيها مصر الان ياريت ياعم خيرى تاخذ تامر فى ايدك وتتوكلوا على اللة وللتنسوا تاخذوا معكم المناوى ولميس وربنا معاكم فى نفاق جديد فى قناة اخرى ولا الاستاذ عماد اديب وحديثة المشهور اللى كان مع الرئيس اللىكان متفصل علية وطبعا جينين واحد اطخن من الرئيس علشان يبان الرئيس سمباتىك ياعم سد القروض اللى عليك الاول ولما نزل عمرو اديب ميدان التحرير كان هيتفرتك وهيتقطع وطبعا مش على طول وبعدين مصر ولادة وبها وجوة زى الفل انا لما بشوف هذة الوجوة بتفكرنى بالعهد السابق المقرف وكفاية كدة حرام اللة يكون فى عونك ياطرق مهدى لازم الراجل دة يمسك اكبر فترة ممكنة علشان يعدل المبنى شوية لان رحتة فاحت وبقت كريهة ولو عملنا استفتاء على الوجوة اللى بتظهر دة لم ينجح احد ....وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
GeeGee
عضو ماسى
عضو ماسى

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 1:01 pm

كالعادة ابداع رائع

وطرح يستحق المتابعة

شكراً لك

بانتظار

الجديد القادم
دمت بكل خير
سيف ألإسلام
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 1:43 pm

يا سلام عليك يا فهد بجد كنا مفتقدينك وحشنا كلامك الجرئ بس أنا عاوزك تخف شوية على ألإعلاميين لأن كلنا فى ألأول مكناش فاهمين الشباب كويس المهم دلوقتى حقوقنا ترجع و بعدين ألأمن ينتش زى ما كان
barakota
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 4:45 pm

مقال ولا أجمل و اسلوب ولا أروع و رئى ولا أشجع بارك الله فيك
cobra
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 5:06 pm

أنا متفائل جدا للفترة القادمة بس الناس تجتهد فى شغلها علشن العجلة تدور و أيام الماضى ربنا لا يرجعها
ramy
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 11:05 pm

كالعادة يا فهد متألق و صاحب فكر مستنبر و لايزال السؤال هل حترجع الفلوس المنهوبة
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الثلاثاء مارس 15, 2011 11:14 pm

السلام عليكم
أنا أحب أزف بشرى جميلة لكل متابعى مقالات من أجل مصر وهى إن فى إتصال هاتفى مع ألأستاذ فهد كاتب المقالات وعدنى إنة سوف يكون لة مقالات اُخرى فى قسم الرياضة و الفن قريبا إن شاء الله و على فكرة ألأخ فهد كان لاعب كرة فى نادى الزمالك لاكن لتوجهاتة ألإعلامية ترك المجال الرياضى فبإنتظار الجديد قريبا إن شاء الله

الماسة للربح من ألأنترنت

تعليم جيتار - كلام أغانى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sphinx.forums.fm
كرومبو
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الأربعاء مارس 16, 2011 12:33 am

الزمالك يا فهد ؟ لا حول ولا قوة إلا بالله عموما الحمدلله إنك لحقت نفسك ههههه و فى إنتظار مقالاتك الرياضية
شيكابالا
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الأربعاء مارس 16, 2011 12:52 am

إية الخبر الحلو دة يا أدمن يعنى ألأستاذ فهد حيكتب كمان عن الكورة ؟ و يا سلام أنا قولت إن فهد أكيد زملكاى لأنة شجاع و ثائر
rolla
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 13   الأربعاء مارس 16, 2011 1:11 am

منور يا فهد بالنسبة لأحمد عز أنا أسمع إن أبوة كان مستواة متواضع جدا
و ياريت يا فهد نعرف نبذة عنك يعنى مثلا خريج إية و كدة

من اجل مصر المقالة 13

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة