سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر المقالة 14

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 11:47 am

اصدقائ الاعزاءانا حاسس ان الجروب كلة اصحابى واصدقائ فعلا وربنا يدوم الحب بيننا فى ناس عاوزة تعرف عنى حاجات ماش ولون لااحب اتكلم عن نفسى انا خريج اعلام واشتغلت مذيع بالقطعة ثم تركت لان التلفزيون كان ثلاث محطات فقط ويعلق الساعة اتناشر مساء ولعبت كورة فى نادى الطيران حتى ستة عشر كان زمان اتناشر اربعتاشر ستاشر دلوقتى على ماعتقد تلاتاشر خمستاشر سبعتاشر يعنى غيروا النظام كنا مرة بنلاعب الزمالك وانا تحت ارعتاشر كان مدرب الزمالك شريفالفار وكان الدغ فى كل الحروف بالمنسبة وقال تعال العب فى الزمالك المهم بعدها بحوالى سنتين ذهبت الزمالك وكان سعتها الكابتن حنفى بسطان وبصراحة مخبيش عليكم كنت بدات البس نظارة نظر واختبر وقال كويس وبعد كدة خلى التدريب فى الليل طبعا مشفتش كويس وسعاتها ولافى عدسات ولاعملية الاجزيمر لايز ولا حاجة المهم نزلت العب مش شايف حاجة وهو قال العب عدل ياروح امك واناشبط انا محدش يشتمن بامىوزعلت هو الحقيقة مكنش اصدةبس خنياش عليكم انا مصدقت ومشيت وعملت زعلان طبعا علشان انا مش شايف انا عارف عاوزين تعرفوا اناعندي كام سنة انا مواليد 1962 وعلى ففكرةبعد الثورة26\1\ شفتوا الجمال وبعدكدةطبعاعملتعمليةالنظرلانهاكانت عقدةعندى لاوبعدين بقيت ادخل اجدع محل نظارات البس اشيك نظارة واقول لة شكرا لان زمان كل لما البس نظارة وتعجبنى يقولوا اسف متنفعش علشان علشان العدسة طبعا طولت عليكم ياج اسلام انامش بظلم الاعلاميين دة جزءمن اللى عندى المهما احناعاوزين اعلان هام من المجلس الاعلى العسكرى بيان هام وينشر فى جميع المحطات الارضية والفضائية والراديواوالجرائدان كل مايتسول لة نفسة بقيام اى بلطجة ورعب المواطنين سيحاكم محكمة عسكرية او يعدم هو اذا مكنش اليومين دول نعمل كدة امال نعمل امتى لازم تصحوا معى شوية وتنشروا فى كل حتة وكل المواقع والموقع العسكري نفسةوبعدين النهاردةفى موضوع مهم مشكلة مياة النيل دة مشكلة قومية واخشى ان تقوم فيها حروب فعلا اللة يخربتك يانظيف وابو الغيط لانهم هما السبب الاساس وطبعا الرئيس البائد ولا اكنهم من البلد دة بس دة كان ندر علية يسبها خربانة لاخر قطرة فى دمة اذاكان فى اصلا بدل مكان يقعد مع المنافق طلعت زكرياوفريق الممثلين بعدها باسبوع وكان معهم منة شلبى وقعد ارع ساعات كان شاف مشكلة المياة وهذا افضل والاخ الفاضل عمرو موسى بدل متاخذة الجلالة فى دولة الدول العربية ومعملش فيها اى انجاز هو كان فين من مشكلة المية وبعدين بدل مكل حاجة نجرى لمجلس الامن مكنت عملت مجلس امن عربى بدل منجرى على مجلس الامن الاوربى وهما ملهم انشالة نقطع بعض وانت شايف فى ليبيا علشان ملهمش مصلحة منقطع بعض وبدل من الاستاذعمرو موسى تاخذة الجلالة والحماس والجعجعة كان عمل حاجة تذكر لة لاكن يظهر ان جامعة الدول العربية شلوط لفوق اللة يكون فى عون وزير الرى الدكتور حسن فى هذا الملف الشائك وميحصلش حرب فعلا ويعدى على خير وارجوا ان نقوم بحملة حقيقية لترشيد المياةلانهامهمة جدا جداانتم شكلكم شباب صغير حاولواتنشروااكثر واكثر علشان الكل يقراء والكل يوعى بعضة........وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كرومبو
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 12:42 pm

أنا محظوظ لأنى أول واحد يرد عليك النهاردة يا فهد عموما أنا حاسس إن إسرائيل هى من تلعب بالنار مع دول حوض النيل و ربنا يستر أما بالنسبة لسيرتك الزاتية إنت تعلم أن المفتش كرومبو بيعرف كل حاجة
بوسى كات
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 1:13 pm

اهلا بيك يا اُستاذ فهد أنا كنت متأكدة إنك خريج إعلام لإن اسلوبك فى إسترسال الموضوع يدل على إنك دارس و محترف كتابة
andro
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 2:30 pm

ربنا يديم المحبة بينا إن شاء الله و بالنسبة لتركك مجال الرياضة فربة ضارة نافعة لتفرغك للكتابة و العمل ألإعلامى
diab
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 4:31 pm

انا ايضا كل مايشغلنى مسألة الأمن و مشكلة المياة و الغدر من دول الحوض
mido
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 8:55 pm

منور يا فهد الناس كلها مشغولة بمصلحتها الخاصة و محدش واخد بالة من موضوع المياة فأشكرك يا فهد على تركيذك على هذا الموضوع
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 11:04 pm

أهلا بيك يا فهد أحييك على مقالة اليوم و نفسى فعلا الجيش يستخدم ألأحكام العسكرية مع البلطجيةلأن بصراحة الطبطبة مش نافعة

الماسة للربح من ألأنترنت

تعليم جيتار - كلام أغانى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sphinx.forums.fm
mohamed
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 14   الأربعاء مارس 16, 2011 11:33 pm

خريج إعلام شئ رائع لاكن مكانك المفروض يكون فى الفضائيات و هى ما أكثرها و طالما كنت لاعب كرة إنت بخلان علينا لية بمقالات رياضية لاكن يجب أن تكون حيادى

من اجل مصر المقالة 14

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1