سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر المقالة 22

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 10:08 am

اعزائى متشكر يااحمد وانا برضة بناشدكم عمل كل مافى وسعكم من اجل وصول صوتنا يارولا لازم الكل الان ينشغل بمصر فقط ونمصلحة الشعب امال الثورة قامت لية واللة يابركات ممكن اى شئى شلابوكا انت منور باى اسم شكرا يا لى لى بس ارجوا انتشار صوتنا فى كل الاتجهات واخ سعد اتمنى ذالك وربنا ميحبش الظلم يا شيكابالا انا مش مهتم بالكورة الان خالص اعذرنى احنا شايفين العملية لتصر عدو ولا حبيب انت فين يابوحفيظة وحشتنى واللة يارامى اعتمادى على اللة وعليكم انتم برضة انشروافى كل المواقع وهانى شكرا لاهتمامك وبعدين دلوقتى كل قنوات التليفزيون بتطلب تبرع لارتفاع اقتصاد مصر وحالة الاقتصاد المتدهورة الان فى مصر انا موافق اتبرع ولو معيش فلوس مستعد انيع هدومى فعلا من اجل مصر لكن اتبرع وفى مصر لسة خير يقضى مصر والدول اللى حولها فمن باب اولى ناخذ الفلوس من الحرامية اللى فى السجن وبرة السجن اللى لسة واخدين حقهم فى السهرات اشحت فلوس من الشعب والحرامية برة السجن عيشين براحتهم اللى محتاجة البيت محرم على الجامع انا كل يوم افاجا باحبار جديدة تخلى الواحد يتنرفز اكثر ال اية الرئيس المخلوع وزوجتة الاكل يحضر من باريس ومن مظعم مكسيم وصاحبة مصمم الازياء العالمى بير كردان وكل يوم تذهب طائرة خاصة لاحضار الاكل واحيانا مرتين وحتى المياة لانة كان خائف من تلوث المياة مطبعا هو هيسال عن مشكلة الياة فى مصر لية اذا كانت ملوثة ولا مخلوطة بمياة المجارى ميولع الشعب ويهتم بملف مياة النيل لية فضل مطنيش لحد لما وقعنا فى مشكلة وربنا يستر لا تؤدى الى حرب لاسمح اللة انا بدات فى مصريتة هل هو مصى صحيح دة لو درزى ميخليش البلد تصل الى هذا الحد وال اية الملابس هو والهنم بكام ميليون والبدلة ب250 الف يوروا لية معمولة بالذهب يالة هو دافع حاجة من خيبة كلة من قوت الشعب الغلبان وفى الاخر يقول اجبلكم منين وشدوا الحزام وفضلنا نشدة لحد لما انقطع دة الملك فاروق وهو مالك طلب سلفة نم فؤاد سراج الدين وكان ايامها وزير المالية وسلفة من المخصص الملكى لحين ان يقبض لشراء حجرة نوم فى جوازة الجديد قال لة فؤاد سراج الدين الميزانية لاتسمح لاتسمح وبكررها ولم يعطى لة ولم يفل لة اى حاجة ولا سجنة ولا قعدة فى بيتة شوف ايام الرئيس المخلوع حد يقدر يقوالة لا لو طلب اى شيئ حتى لو لبن العصفور دة يبقى وقعت امة اسود من قرن الخروب واى عجز موجود احدى الترزية تانى يوم قانون ضرائب جديد عن اى حاجة عن النفس اللى خارج واللى داخل وضرائب على دخول الحمام المهم هما فوق مانتخين واخر فل اكل من باريس ورحلة لامريكا وشوية دلع فى لندن ومساج فى ايطاليا وشوية بزنس فى الامارات عادى وهو كان خائف من الاكل والمياة فى مصر من المواد المسرطنة واللى يخاف من العفريت يطلعلة وفى الاخر الهم لا شماتة مرض بنفس الامراض اللى كان خايف منها سبحان اللى سنحان المعز... المزل وارجوا من يديرون البلد الان سرعة المحاكمة لان هيكون لنا فلوس كثيرة جدا جدا وبدل مايخرج الاستاذ زكريا عزمى وجمال مبارك وعاطف عبيد للعشاء فى نادى العاصمة مثلا وشوف بيتكلف كام ياخى مصر اولى وبدل مايلفوا فى البلد ويستفزوا الناس يجلسوا فى منزالهم والاستاذ صفوت الشريف بدل ميجلس فى فندق وشوف بيدفع قد اية برضة مصر اولى وولادة وعائلتة مسفرهم باريس لانة خائف عليهم وغيرهم وغيرهم كثير كثير وربنا يخلى مصر وكلة من اجل مصر الحبيبة..... وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الصقر
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 1:10 pm

صباح الخير عليك يا فهد و على جروب من أجل مصر الجميل أنا قرأت مقالك إمبارح و كان قوى و معبر و أعتقد إنة رسالة مباشرة للمسؤلين للتحرك لإن انا أعتقد أوليات مصر ألأن بعد ألإستقرار هو حل مشكلة مياة النيل و مشاكل الكيان الصهيونى من إشعاعات أو إستفزازات من تصريحات و غيرة عموما شد حيلك و متابعين معاك
العمدة
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 1:51 pm

كلامك زينة يا فهد يا إبن عمى انا لما بقرأ مقالاتك بأحس إنى عاوز أجيب الشوم إللى فى الكَفر و أنزل دغدغة فى أى حد فى وشى عموما عجبنى تحذيرك إمبارح من موضوع ألإشعاعات النووية
soso
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 4:24 pm

هو ألأخ جمال مبارك لة نفس يسهر و يتعشى فى نادى مع العصابة بتاعت أبوة وكل الخراب إللى فى البلد دة موجود طيب يا ترى حيدفع الحساب ولا الفاتورة حتروح لأحمد عز فى السجن
كرومبو
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 4:42 pm

وحشتنى يا فهد لاكن أنا متابع معاك على الفيس بوك موبايل عموما مبروك على نجاح الجروب و على مقالاتك و أة لو كنت أعرف بموضوع العشوة بتاعت عصابة على بابا إنت عارف كنت حعمل إية ؟ إستنونى المقالة الجاية و حقولك
سيف ألإسلام
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 5:12 pm

كيفك أخى فهد فى الحقيقة أنا خايف جدا لمحاولات هروب حبيب العادلى تنجح مش عارف هل إنت سمعت عن إن فية مسلحين حولوا يهربوة أكتر من مرة لاكن الجيش تصدى لهم أنا حاسس إن النظام القديم عاوز يهربة علشان يقتلوة لأن وجودة عايش خطر عليهم لإنة حيعترف على بلاوى تخصهم
abu treika
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الخميس مارس 24, 2011 11:06 pm

إنت لية يا فهد متكلمتش على نتيجة ألإستفتاء و توابعها خاصة تصريحات ألإخوان المسلمين
tota
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الجمعة مارس 25, 2011 12:10 am

يا نهار أبيض جمال بية بيسهر و بيتعشى برةفى نادى ؟ طيب هو كان لابس طايقة الإخفى علشان الناس متعرفوش وأساسا كيف صاحب المطعم يستقبلهم ؟ دة مثلث الشيطان ناقصهم فقط أحمد عز
الباشا
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الجمعة مارس 25, 2011 12:52 am

لية كدة يا فهد أفندى مين قالك إن الملك فاروق طلب سلفة علشان يشترى غرفة نوم ؟ أنا أشك إن أفندينا كان مزنوق قوى كدة
diab
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 22   الجمعة مارس 25, 2011 3:07 am

سلمت يداك أخى فهد إنت النهاردة متشعب فى مواضيع كتير و كلها مهمة جدا وفقك الله لما هو خير للوطن

من اجل مصر المقالة 22

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1