سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر المقالة 23

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 10:46 am

اعزائى حمدداللةعلى السلامة ياصقر وشكرا على الرد ياعمدة خاللى الشوم انشاء اللة هنحتاجة قريبا لا ياسوسوهيدفع طبعا الفاتورة بس على سيخ حديد عز حاجة بجحة صح ياكرمبو وحشتنى انت فين انا عارف وراك شغل كثير اليومين دول بتوعك لان العصابة كثيرة قوى سيف الاسلام لاتقلق هما مسكينة كويس لانة عندة اسرار مهمة بس انا مستغرب الجيش منتظر اية وفى حجاتت هتسمها يستغرب لها الوجدان ياخى انا هكتب عن الاستفتاء بس انا منتظر بعد التعدلات الاخيرة ويستقروا على اية ياتوتى شوفى البجاحة لا وال اية الستاذ عاطف عبيد واحد بيسلم علية ومسلمش على جمال فعاطف عبيد يقولة سلم على جمال دة جمال بية برضة شوفى الة الادب ياباشا حمداللة على الشلامة وحشتنى وردك كمان المالك كانت ايدة وزمتة نظيفة مش حرامى ومكنتش عزبة ولا تكية وارجع للتاريخ وانت تعرف الحقيقة المالك مكنش فسد واذا كان فاسد امال حسنى مبارك اية يااستاذ دياب انا شفتك فى طابور الانتخابات اسف الاستفتاء قبل اى شيئ فى جريدة الاخبار اليوم الجمعة فى ناس طالعة ومعلقة يفط عليها مبارل فوق الشبهات والمكائد الرخيصة ياخى.... انا مشهقدر اقولها لاننى مؤدب بس دية حاجة فى منتهى البجاحة وقلة الادب دول عاوزين الواحد ينزل يضربهم بالنار انا مشفتش ىبجاحة اكثر من كدة وبعدين اذا لم تستحى افعل ماشئت وعلى اساس ينولوا الشارع هذة الثورة المضادة ومن سمح لهم بالنزول اصلا وبعدين بدوا يشغلوا الناس بحجات فرعية مثلا واحد فيى المراءة لا ترشح نفسها للرئاسة ياخى باللة عليكم دة وقتة احنا فى اية ولا اية لازم يكون عندنا هدف واحد والكل متفق علية وهو للمرة المليون محاسبة الفاسدين ورد الامال النهوبة وسجن باقى العصابة اللى بترفرف خارج السجن الان واصلاح البلد والكل يشتغل لكى نصل الى الافضل فى اقل وقت ممكن انا ياجماعة بدات اخاف على التورة فعلا اية طولة الحكم ومحكمة ومرافعة وغيلرة لازم محاحمة عسكرية ونخلص وهو فى اكثر من كدة فساد وسرقة محكمة اية يارجل اخش عدم محاكمة مبارك وعائلتة ولماذا الجيش مخلية فى شرم الشيخ لحد الان مينزلة القاهرة ولا علشان هو خادم اسرائيل ةامريكا ويكون قريب منهم اخاف اشك فى القوات المسلحة لحسن هى دية الباقية لنا ربنا يستر واكرر اكثر من مرة اين حاتم الجبلى ولازم نضع ايدينا على الارض فى مدينة نصر الفرع التانى لدار الفؤاد دة لوحداها فساد دة غير الباقى وحسين سالم لازم يحضر وبسعة ولو عن طريق الانتربول ومعة بطرس غالى ورشيد ومحيى الدين وزير الاستثمار وغيرهم دول كثير قوى ياجماعة الرئىس السرائيلى السابق اتحاكم واتسجن السبوع اللى فات علشان التحرش الجنسى ودة حاجة تعتبر عادية عندهم ولكن رغم كدة اتسجن امال اللى سرق مصر كلها وطلع حرامى يتعمل فية اية ادى اسرائيل اللى بنعيب عليها مفيش حد فوق القنون وادى فرنسا محاكمة جاك شيراك لما كان محافظ قبل ان يكون رئيس جمهورية لانة ارتش وفضلوا يتحققوا فى القضية شوف قد اية لحد لما ثبت ذالك واهو هيتسجن اليومين دول لانة فعلا طلع مرتش وثبت علية ذالك ناقص اية تانى ولازم برضة الالحاق بفتحى سرور وزكريا وعلى الدين هلال وصفوت الشريف وعلى راى القذافى المجنون قالها لمبارك عاوز اى رئيس يقعد يحكم اكثر فترة فى الحكم فى اي دولة هات لة صفوت الشريف وممكن يحكم مدى الحياة ولازم مبارك يرجع القاهرة انا بكررة اكثرها اكثر من مرة الاسبوع اللى فات السلطان قابوس كان بيزور مبارك بامرة اية طب شوف خبتك الاول ياعم قابوس
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 12:43 pm

السلام عليكم منور يا استاذ فهد و أنا شايف الدنيا سُخنة بينك و بين ألأعضاء و ماشاء الله واضح إن فى وعى جيد من الشباب لمقالاتك - لاكن أنا عاوز أعرف إنت بتعرف ألأخبار دية منين ؟ جمال سهران فى نادى و قابوس فى زيارة مبارك إنت أكيد مشغل معاك المفتش كرومبو

الماسة للربح من ألأنترنت

تعليم جيتار - كلام أغانى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sphinx.forums.fm
شيكابالا
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 2:07 pm

يا كابتن فهد كلنا مع مصر لاكن أنا خرجت من هدومى نفسى الزمالك يأخد الدورى و بعدين دة مطلب شعبى و لو مش مصدقنى شوف صور شباب التحرير

مبروك
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 2:47 pm

يا أخ فهد ألإخوان بيبرتعوا فى البلد و شكل إيران حتدخل بتقلها علية العوض و منة العوض
سعد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 4:12 pm

كيفك يا فهد أنا كنت عاوزك تنظمنا قبل ألإستفتاء علشان نفهم و كنا نتوحد و نعرف مصلحتنا فين لإن معظمنا مش فهيم فى السياسة
rolla
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 6:01 pm

إزيك يا فهد انا عجبتنى حكاية الملك فاروق و السُلفة إللى طلبها و رد الباشا عليك كان جميل و أنا معاك فى إن الجيش لازم يتدخل فى حاجات كتير لكى يستقر الوضع
سيف ألإسلام
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 9:42 pm

فعلا إن لم تستحى إفعل ما شئت
تخيل يا فهد دلوقتى كل من هب و دب بيرشح نفسة للرئاسة صحفيين و محامى و دكتور تخيل وصلت للبلطجى مرتضى منصور حيرشح نفسةإللى عمال بيشتم ليل و نهار فى شباب الثورة هو و البلطجية التوأم إللى كانوا بيطالبوا الجيش بفتح النار على المتظاهرين و تجعويهم أنا مش عارف الفوضى دية حتخلص إمتى ؟
barakota
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر المقالة 23   الجمعة مارس 25, 2011 11:41 pm

شكرا يا فهد على مجهودك اليومى معانا و وفقك الله لما تحبة و ترضاة

من اجل مصر المقالة 23

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1