سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر 33

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 11:57 am

اعزائى محمد فعلا كلهم قهوة معاشات ربنا يخلى المنتفعين زيزو مش مصدق ارجع للجرائد كلها كتبة عن الموضوع سوسو مش عيب العيب انهم كانوا بيدربوا فينا بعقليتهم المتخلفة احمد شكرا بس المهم يعملوا بيها دياب انشر ميهمكش كل جرائد مصر بتكتب عن هذا الوضوع لما انا قرات استغربت مثلك وفى حاجات اكثر وبالبنسبة فى صحفى قدم محضر ضد صفوت الشريف لان كلف بلطجية بضربة لانة نشر قصص فى هذا الموضوع ....انا عاوز اعرف لحد الان لسة الحافظين والمحليات لم يحلوا دة لازم وفى اسرع وقت برضة فى تاخير انا مستغرب وخاصة المحليات منبع الفساد ولازم تنحل وفى اسرع مما تتخيلوا لانة من اعصر السابق ولسة موالى لية ارجوا ان تنتبهوا لموضوع هام اكتشفوا كبدة مستوردة من امريكا وكلها سموم وبتاخذ هرمنات تخزن فى كبد البقرة وللاسف مستوردين لايمط لهم الضمير باى شيئ استوردوها وتقريبا الكيلوا بجنية من هناك ودخلت مصر ربنا يستر دة ناس عاوزة اعدام هو الشعب الغلبان ناقص مرض المهم خالوا بالكم وحسبى اللة ونعمة الوكيل ولازم يصدر قانون خاص باللاغذية ولاتهاون فية لان دة صحة شعب وهناك موضوع اخر لازم يفتح ويتناقش فى كل مصر بالنسبة للشرطة بعد الثورة ونجحها انها لاتحتك باى بلطجى والمواطنين لتجنب غضبهم خوفا لتعاطف الجماهير معهم طبعا غلط عمر الجماهير متتعاطف مع البلطجى لازم الشرطة ترجع وبكل حزم وكفاية كدة لان الك اختلط على بعضة فى حالة حاجة غلط الشعب سيقف بجانب الشرطة لان الغلط غلط ولم يرضى احد فلازم الشرطة تنتشر فى جميع الشوارع بلا خوف ولا تهاون لان كدة فى مصلحة البلطجية فقط وباقى الشعب مش موافق على كدة ولازم الشرطة الان وليست المجلس العسكرى ان ينشر فى جميع وسائل الاعلام بان من يملك اى سلاح سواء مسدس اة الى ومااشبة ذالك يسلمة فى خلال 48 ساعة فقط والا سيحاسب ويعاقب اشد عقاب حسب ماهو يريدون وبكدة انشاء اللة سترجع هنة الشرطة وحدة وحدة وتعلن من يعرف اى احد يعرف ان اى شخصى يملك سلاح يبلغ عنة ولة مكافاءة واذا وجد بلطجى فى موقع واستعمل السلاح هنا لازم الشرطة تعملة بشدة وعنف ولو حتى بالسلاح وهذا عمالها لان البلطجى لاينفع معة الطبطبة وبكدة ترجع للشرطة كينها لان العملية زيطة وكل من هب ودب بيعمل شغب ومظاهرة واغرب مظهرة امام مجلس الشعب واية عددهم 10 اشخاص بيطالبوا باية شوفوا البجاحة الغاء شروط التهرب من اداء الخدمة المسكرية شريطة لخوض انتخابات مجلس الشعب شوفوا المهزلة اذاى عاوز يدخل مجلس الشعب وهو هربان من خدمة الوطن الاساسية طب هيخدم الوطن اذاى وهى البداية كدة بدات بالغيش والهروب ازاى الناس تامن لة ويدافع عن الناس ازاى حتى لو لغوا الشرط المهم الناس الان هو اية اللى جرى فى الدنيا دة كلام ازاى هو هبربان من التجنيد وعاوز يدافع عن الشعب والوطن اصلا .... وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كرومبو
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 1:29 pm

يا نهار إسود حرام عليك يا فهد دة أنا واكل اكتر من 30 كيلو كبدة الفترة إللى فاتت علشان أرخص من اللحمة و الفراخ طلعت مسرطنة طيب أعمل إية و أروح فين ؟
بوسى كات
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 2:02 pm

ههههه ولا يهمك يا كرومبو مستشفيات التأمين الصحى منتشرة و شكرا يا فهد على مقالك اليوم و خاصة فكرة تسليم السلاح فعلا شئ عبقرى
فلفل
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 3:24 pm

على فكرة يا فهد أنا أعرف اكتر من صديق لى معاه سلاح كان بيتوزع هدية و بالفعل عاوز يرجعه لاكن خايف فأتمنى فعلا يعلنوا على موضوع تسليم ألأسلحة بتعهد عدم التعرض للناس
tota
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 7:14 pm

شكرا يا فهد على مقالة اليوم الرائعه و معلش يا كرومبو كنت حتموت شهيد الكبدة ههههههههه
شلابوكا
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 33   الأربعاء أبريل 06, 2011 8:49 pm

مساء ألأنوار يا فهد و ضيوفك الكرام يا جماعه لو ألأمن نزل بقوتة و أصبح رادع مع البلطجية فسيتفرغ الشعب للعمل و سيكون المستقبل باهر و عاوزين فلوسنا المنهوبة

من اجل مصر 33

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1