سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر 34

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 11:49 am

كرمبوا معلش انت اكلت حواى نصف بقرة ربنا عماك بوسىكات ايوة مستشفيات التاهيل الصحى وهو احلى علاج فلفل اذهب اى قسم وقلهم لقيت دول او انا مستعد اذهب معك توتا لازم نكشف على كرمبوا علية بس دكتور اية اللى هيجى انت كدة مع راى ياشلابوكا ارسل هذة المقالة لاجهزة الامن اية رايكم اننى هرشح لمجلس الشعب لمصر الجديدة عاوزكم بجانبى وخاصة اصحاب بطائق مصر الجديدة لان الانخاب بالبطاقة القومية فطبعا عاوزة مجهود جببار ومهمتكم معى وانا سارسل لكم البرنامج بتاعى على طول ارجوا دعواتكم لى بالنسبة لموضوع انشاء محطة نواوية لماذا محنا شفنا اللى حصل فى اليابان ومش ممكن هنكون مثل اليابان فى الدقة والانضباط والعمل وهصل لها الكرسة اية رائيكم فى فكرة انشاء طاقة الكهرباء عن طريق الشمس واحنا لم نستغل الشمس عندنا وفى عالم مصرى فى المانيا فعلا عمل هذا المشروع فى المانيا وهو ناجح جدا والدكتور المصرى يمكن يعملة فى مصر وبكدة لاداعى للنووى والتكلفة اقل بكثير دة حاجة فى حملة لازم نبدائها تانى فاكرين فى المقالات السابق تكلمنا على حملة محو الامية ولحد الان انتم لم تردوا علية
وانا منتظركم انتم اتاخرتم جدا فى الرد اعيد الموضوع لازم نبدا لانة مهم جداجدا وبدل مشروع القراءة للجميع محوالامية للجميع ويعتبر مشروع قومى وانا اول واحد مستعد انزل لاعلم اى احد ارجوا منكم نشر هذا الموضوع على مستوى المواقع ولنبدا فى اسرع وقت ولازم يستبدل بالقراءة للجميع من السنة دى لانها بتبدا من الصيف
وبعدين بالنسبة لمجاكمة العادلى انا مستغرب من اللى بيدافع عنة
هل هو مصرى هل هو من ابناء هذة البلد هل مات لة احد فى ميدان التحرير اللة يخربيت الفلوس اللى عملة فى الناس كدة لكن الحمداللة القضاء بخير والمحامى بتاعة بيقول14 سنة خدمة فى البلد هذا جزائة والقافية تحكم 14 سنة خدمة فى ثانوى على راى عادل امام المحامى مش عجبة الرجل خدم 14 سنة واخرتها السجن هى دية المكافاة اىخدمة خادم الرئيس السابق وعائلتة ولاالتجسس على تليفونات اغلب الناس لازلاهم ولاتعذيب الشرفاء ولاحبس اللى على مذاجة وقتل ونهب وسرقة ولاسرقة اراضى الدولة ولاشركات خاصة مع بطرس غالى وعمل لوحات المرور الجديدة واخذوا ثلاث اضعاف ثمنها من الشعب وفى حجات اكثر من كدة بكثير اقل مكافاة لة هو الاعدام فى ميدان التحرير كفاية قتل 14 طفل فى المظاهرات بالنسبة لموضوع الفلسطين وانا كنت مشناوى اكتب فية لكن فى شهر سبتمر انعقاد مجلس الامم المتحدة لاعلان الدولة الفلسطنية المفروض يتحدوا حتى هذة الفترة فقط وبعد كدو يضربوا بعض تانى لازم يتحدوا لحد مجلس الام ميقرر اية الانشقاق دة دول وحشين مع بعض قوى فعلا اولها فلس واخرها طين المفروض يقوموا بمظاهر مليونية على اسرائيل ولو مشى واللة اسرائيل هتحاف فما بالكم لو وصلوا اثنين مليون بدل مكل واحد منهم بيدور على اخذ الفلوس من كل بلد
ويلموها امصلحتهم الخاصة كفاية والمفروض يشوفوا الشعب شوية ويبعدوا عن مصلحتهم شوية وكفاية غدر وخيانة لانهم شعب مش واضح لكن حرام الناس اللى بتقتل داخل فلسطين اللى خارج فلسطين مش حاسس بيهم هما فى وادى ودول فى وادى اخر ....وللحديث بقية

ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 12:50 pm

طبعا يا فهد أنا سأكون أول الداعمين لك فى إنتخابات مجلس الشعب و أعتقد أعضاء الجروب فى منتدى سفنكس و الفيس بوك لن يبخلوا عليك خاصة إن الكل يتفق معاك فى كل ما تطرحة من أفكار بنائة ربنا معاك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sphinx.forums.fm
ramy
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 1:02 pm

فى إنتظار برنامجك ألإنتخابى و على فكرة أنا من سكان مصر الجديدة و بالنسبة لمحو ألأمية أنا ممكن أخصص 3 أيام فى ألأسبوع للمشاركة معاك فى هذة الحملة
زملكاوى حزين
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 2:02 pm

أنا من متابعينك يا فهد لاكن اول مرة ادخل أرد على مقالاتك طبعا سوف اقف بجانبك لاكن لو معندكش خبرة فى هذا ألأمر فأنصحك بالتروى لأن هذة المرة مختلفة
nancy
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 3:30 pm

يللا يا فهد توكل على الله و إترشح بس ما تنساش أصحابك و سلامتك ياكرومبو علشان تبطل طفاصة 30 كيلو كبدة يا مفترى ؟ و بالنسبة لمحو ألأمية أنا تحت أمر الجروب فى أى مساعدة
الصقر
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 5:58 pm

أسعدنى خبر تفكيرك فى الترشيح للإنتخابات البرلمانية يا فهد فيجب ألإستعداد جيدا لإنها ستكون معركة و يجب أن تجد ممول للحملة
العمدة
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 34   الخميس أبريل 07, 2011 11:55 pm

يا بووووى مبروك يابا الحاج فهد وعد منى 21 طلقة فى الهوا يوم فوزك لأنة حيكون إنتصار لينا كلنا و بصراحة تستاهل

من اجل مصر 34

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1