سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر 39

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 11:51 am

احمد لك حق اذا كانت النيابة تعلن فى جميع وسائل الاعلان سنحقق مع فلان يوم كذا وفلان الاسبوع القادم يعنى ظبطوا انفسكم شوفتوا الجمال شيكابالا هو ربنا عاوز الاجل دة يتزل اية لازمة الكلمة المقرفة اللى قالها هو كدة بيطلع لسانة للشعب وهو كدة ظبط كل حاجة كان لازم مسكة والحاشية من الاول حتى لايلحقوا يوضبوا انفسهم بهذة الطريقة العلانية كمبوا الف سلامة انا لااستغنى عنك ابدابس انا عارف انك عندك حصانة ادمين مجهودك معنا ولازم نبدا سامى طبيعى احنا فى مرحلة صعبة ولكن ستمر بسرعة والجاى احسن انشاء اللةانت لاتستهون ب30سنة....امس مسكواصفوت الشريف وياترى هيطلع زى اسمة ولاالعكس دة شيخ منصر والحية الكبيرة اللى كانت فى الحكم واية لزمة المنظرة ومعة بودى جردات ولماذا الدلع دة المفروض يقبض علية مثل عامة الشعب علشان يزوقوا من نفس الكاس اللى زوقوة للشعب لازم الحزم كفاية دلع بقى وبعدين كان لازم الجيش يرفض اذاعة كلمة الرئيس المخلوع على المحطات الارضية لعدم مضيقة الشعب ولكن ردهم انة مواطن مصرى الان ازاى اولا حرامى وفاسد ومدام ىانة مواطن مصرى الان لماذا لايقبض علية ولماذا عاوزين نرسل لة لجنة تحقيق لحد عندة بحجة ان لم يتحرك ثم بعد كدة يقول كلمة لو هو مريض ازاى اتكلم ياجماعة كفاية دلع احنا شوية شوية هنبوس رجلة علشان
نحقق معة وياريت هو يحن علينا ويوافق وبعدين مدام ميض قوى كدة ياعين امة مايروح مستشفى وسؤالة هناك افضل حيى نغسل مياة الوجة ولا المخ المدبر بتاعة اتقبض علية ومش هو دة صفوت اللى تمخض وقال احنا مش على
راسنا بطحة امال مين اللى عندة بطحة ياعم موافى والاستاذ فتحى سرور قال دول شوية عيال وهنخلص منهم على طول ولكن يمهل ولايهمل ودولة الظلم ساعة ودولة العدل الى يوم الساعة بس ساعتم كانت متاخرة شوية
حوالى 30 ساعة ولحد الان مسمعناش الانتربول بيدور على الهاربين مثل بطرس غالى ولاهو غالى ولاحاجة دة طلع ارخص مما تتصورون ولارشيد ولامحيى وفين حاتم الجبلى وحسين سالم وصاحب كرثة العبارة صديق زكرياعزمى وغيرهم كثير احنا منتظرين اية ياريت نشد حلنا بقى ...وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sami
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 2:29 pm

يا أخى مش عارف لية انا حاسس إن كل الناس دية حيتم تهريبهم من السجون علشان كدة بيجمعوهم فى مكان واحد
metaab
عضو نشسط
عضو نشسط

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 3:16 pm

الله ينور عليك يا فهد كلة كوم و حسين سالم دة كوم تانى مش عارف هو فين و لية ما تقبضش علية حتى ألأن و أنا سامع إنة المسؤل عن تهريب فلوس النظام السابق إلى الخارج
الصقر
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 3:48 pm

تمام يا فهد و مقالاتك منورة فى كل مكان و شد حيلك فى موضوع ألإنتخابات علشان إنت تستحقها
بوسى كات
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 7:54 pm

انا سامعه إن اليوم تم التحقيق مع الرئيس السابق و ايضا تم التحفظ على صفوت الشريف و شرف إخواتة ألأربعه
zizo
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 39   الثلاثاء أبريل 12, 2011 8:50 pm

فعلا انا حاسس إن المياة الراكدة إبتدت تسير شوية شوية و أعتقد يا فهد إن مقالاتك و الزن على الودان لها دور فى التغيير غلشان كدة استمر يا فهد و لا تتوقف

من اجل مصر 39

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1