سفنكس
أهلا وسهلا عزيزى الزائر منتدى سفنكس يرحب بك

رياضة - فيديو - فوركس - تجارة إلكترونية - أخبار - صور - ترفية - العاب -

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالدردشةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول دخول

شاطر | 

من اجل مصر 44

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
فهد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 10:47 am

سوسو ياريت بس تنفذ حاجة منة كرمبو لازم دة كان يحصل من زمان بس اللة يخربيت الخونةخير مصر كثير ومصر غنية زملكاوي حزين انت لسة حزين افرح بقى علشان ربنا يفرجها علينا المصرى هيرجع زى زمان واحسن بزكتة عقبال مايترفعوا الى الرفيق الاعلى يارب قول امين ..النهاردةاستدعاء عائشة عبد الهادى امام النيابة لما تجاوزت مخالفات كثيرة منها اراضى واموال ومن اين دة كلة وهى كانت لاتمالك اى شيئ وبعدين لازم بلاغ للنائب العام بمحاسبة من عينها وزيرة ومحاسبة قاسية لان ازاى وزيرة ومعها الاعدادية اول مرة تحصل فى التاريخ من شروط الوزير ان يكون معة مؤهل عالى ازاى تكون وزيرة ولا علشان قبلت ايدى الهانم كذا مرة يعنى اللى كان يتعين وزير لازم يقبل يدى الهانم اللة يخربيتكوا خلتوها خل اية اللى كان بيحصل فى مصر دة دول كانوا مخدرنا ولا كان فى اية بالضبط شوفوا الفساد وصل لاية يعينوا على مزاجهم ويشيلوا اللى على كفهم بلذمة دة كلام علشان كدة اخرتهم طين ويستهلوا اكثر من كدة ومش كفاية انها وزيرة بالاعدادية لا وتسرق كمان شفتم النصيبة لكن نقول اية حسبي اللة ونعمة الوكيل فيهم هما كانوا عاوزين الشعب دة اية حرام عليهم وغير المجمالات اللى وزير يجامل صحبة ب50000 الف فدان بمناسبة طهور ابنة واخر يجامل 10000فدان لزواج حفيدة وخذ من كدة كثير ماهى تكية وعزبة دقدق للاعمال المنتفعة والسبيل لسة فتح ملف حاتم الجبلى وشركاءة دة عاوز نيابة لوحدة وهتسمعوا اللى عمركم ماسمعتوا عنة وبعدين لازم يحضروا باقى العصابة اللى هنا واللى فى الخارج وبسرعة وخاصة رشيد ومحيى الدين والفاز اللى لازم يضرب بالجزم فى ميدان عام اللى سشكلة ينرفز وعاوز ميت قلم على وجهة بطرس غالى اللى خرب البلد بعبقريتة الذكية ونشفها على الناس وفقرهم ونفجاء انة يعطى موظفينة المقربين لة بالملاين ولهم ميزانية خاصة بيهم وللشعب اجيب لكم منين لا وال اية كان عاوز فلوس الزكاة وهو اللى يوزعها عن طريق الوزارة علشان ياخذها فى كرشة هو والحاشية اللى معة الحمداللة ان الشعب لم يوافق لان حاميها حراميها ....وللحديث بقية
ضع تعليق بحسابك فى الفيس بوك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ramy
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 1:25 pm

مرحبا يا فهد وحشتنا إمبارح و إية حكاية الوزيرة إللى معاها ألإعدادية دية هههههههه عمار يا مصر
الزعيم
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 2:28 pm

و الله يا فهد مقالة النهاردة فيها كلام خطير جدا لو المجامالات دية حصلت دول فعلا يتحرقوا فى ميدان عام
بوسى كات
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 3:11 pm

يا خسارة انا كنت بحب عائشة عبد الهادى بحس إنها زى أى أُم مصرية بسيطة حتى أنا عارفة إنها ساكنة فى شقة متواضعة فى مساكن مدينة نصر عموما شكرا يا فهد على المقالة
سعد
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 7:07 pm

إللى بيحصل فى مصر دة حلم انا بس نفسى نشتغل على موضوع القمح و يكون عندنا إكتفاء ذاتى و نحل مشكلة المياة مع اثيوبيا و اعتقد بعدها مصر ستصبح فعلا سيدة قرارها
zizo
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: من اجل مصر 44   الإثنين أبريل 18, 2011 8:11 pm

هههههههه معقولة الناس دية كانت بتهادى بعض بالأراضى 50000 فدان يا نهار اسود إتكل على الله يا فهد يا أخويا و رشح نفسك فى البرلمان

من اجل مصر 44

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1